.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی ۳ خانه یاریگران زندگی در مازندران
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از راه اندازی ۳ خانه یاریگران زندگی در مازندران خبر داد.
راه اندازی ۳ خانه یاریگران زندگی در مازندران

به گزلرش شمال نیوز ، سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر دیروز در حاشیه راه اندازی مرکز یاریگران زندگی در ساری با بیان اینکه با حمایت استانداری و آموزش و پرورش مرکز یاریگران زندگی در ساری افتتاح شد، گفت: دو مرکز دیگر در آمل و غرب مازندران نیز راه‌اندازی می‌شود.

او افزود:وقتی در کنار کشوری قرار داریم که ۹۰ درصد تریاک را به جهان را تولید می‌کند و رتبه اول تولید مواد مخدر صنعتی را دارد، چاره‌ای جز توجه به اقدامات پیشگیرانه در کنار برخورد و مقابله نداریم.

سردار مؤمنی با بیان اینکه در کنار اقدامات برخورد و مقابله، پیشگیری یکی از راهبرد‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است، گفت: کمک به بهبود افراد معتاد و درگیر اعتیاد از جمله اهداف طرح یاریگران زندگی است تا پس از درمان به دامن جامعه برگردند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اقدامات پیشگیرانه برای پرهیز از گرفتار شدن در دامن اعتیاد را از دیگر رویکرد‌های بیان کرد و گفت: اعتیاد راهی جز تباهی در پایان این مسیر ندارد.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای مقابله با اعتیاد


سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز با بیان اینکه به‌دنبال اجرای سازو کارهای مناسب برای پیشگیری از اعتیاد هستیم ، گفت:‌ مازندران به عنوان استان گردشگرپذیر برای اینکه در مسیر گردشگری حرفه ای قرار بگیرد، برای کاهش آسیب ها باید برنامه ریزی مناسب باشد.

 

او افزود: راه اندازی خانه یاریگران زندگی اقدامی اثرگذار در پیشگیری از اعتیاد است و این مراکز می توانند از طریق مشاوره با افرادی که در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند تا حد زیادی در جلوگیریاز گرایش آنها به این معضل جلوگیری کند.

 

استاندار مازندران ادامه داد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای مقابله و کنترل اعتیاد در یکسال اخیر به مازندران اختصاص داده شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.